hits

MIDDAGS TIPS



Denne er litt fy fy for min diett. MEN jeg har litt min egen denne gangen med masse tips fra den jeg gikk p sist. S p lrdager tar jeg meg "friheten" til kose meg med denne til frokost. Den smaker heeelt fantastisk nr du er vant til ha havregrt med kun melk, og litt kanel p. Denne havregrten har melk, sukker og salt i seg. Noe som er veldig fy egentlig. Men det er spass litte at jeg "unner" meg det p lrdager til frokost. Siden jeg begynte p dietten p onsdag, har jeg alt gtt ned 3kg(!!). Ja det er sikkert mye vann, men en veldig god start, og sykt motiverende.





Grsdagens middag bestod av stpotetstappe, grnnsaker, og kyllingfile. Dette er Fredrik sin posjon. Min var litt mindre. Vi var p Kiwi handlet igr. Kjpte first price grnnsaks blanding. Det gjr vi aldri igjen. De smakte nesten bare vann.... Har du ikke smakt stpotet fr? Det anbefales. Det er sunt, og du kan lage det i flere varianter :) 

Slik lager du stpotetstappe:

Skrell stpoteten, del de opp i mindre biter, og kok opp.
Nr bitene er blitt myke, heller du ut vannet. 
Mos bitene i kjelen.
Tilsett ca 2 skjeer med Creme fraiche, litt smr, og salt.
Kryddre etter eget nske.

nsker du en sunnere versjon bytter du ut Creme fraiche med extra lett melk. Kutter ut smr og salt. Du kan ogs lage stappe med skrellet p.
Jeg gr for den sunne versjonen nr jeg er p diett :) 

2 kommentarer

lisarorvik

15.10.2016 kl.13:47

Dette s godt ut :)

Victoria Kirkerud

15.10.2016 kl.15:56

lisarorvik: jaa det er veeeeldig godt ogs :D

Skriv en ny kommentar

Victoria Kirkerud

Victoria Kirkerud

26, Sarpsborg

26 r, og kommer fra Sarpsborg. Jeg er utdannet frisr, og brenner for yrket mitt. Denne bloggen vil handle om mitt liv. Kontakt : VictoriaKirkerud@Hotmail.com

Kategorier

Arkiv