THAILAND JUNI 2016

Som tidligere nevnt var ikke Thailand noe for meg. Nå som det er snart 1år siden føler jeg det var bedre enn jeg mente med engang jeg kom hjem. Kanskje fordi jeg har glemt litt? Eller at jeg rett og slett hadde for stor forhåpninger, og kvar. Mer om dette kan du lese i tidligere post ->  HVA ER GREIA MED THAILAND ?

Uansett nå føler jeg meg klar for å reise til Thailand igjen om så måtte være. Nå har jeg vært der og veit hvordan det er der. Føler kanskje at folk skryter Thailand veldig opp i skyene, og glemmer å fortelle om hvor møkkete det er mange steder, alle horene der nede, og all rølpen..Ikke minst den grusomme fattigdommen. Alle de barna vi så som lå å sov under bord, hvor foreldrene solge varer over. De lå på pappesker som var brettet ut. Samtidig som det lå mye søppel der, og rottene fløy rundt.

Okei nå ble det mye negativt her. Vi hadde en sykt bra ferie uansett altså. Ingenting er bedre enn å oppleve, og skape minner sammen. Her kommer en liten bilde spesial.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tradisjon, pizza og øl før avreise

Utsikten fra balkongen vår. Vi leide en stor leilighet i toppetasjen med 2 bad. Den var helt perfekt for oss. Å så koselig at alle var samlet. Hver kveld gikk vi innom en kiosk å handlet masse potetgull og godteri å satt rundt bordet å snakket, og planla litt før vi la oss. I bakgrunnen ser du Lebua.

Er du i Bangkok MÅ du innom Suda. Verdens beste mat!! Da MÅ du bestille chicken cashew. Vi bestilte alltid mange retter, og delte på maten. Det kostet nesten ingenting pr pers. Vi dro tilbake til suda igjen da vi kom tilbake fra Koh Samui.

Mango sticky rice. Overraskende godt

Patpong Nattmarked. Mye juggel og rart, men morsomt å ha vært innom

Vi tok stadig tuktuk, noe som egentlig var drit skummelt, men også artig. #Livingontheedge

Se på den flotte utsikten fra badet vår!!

Vertigo and Moon Bar, Banyan Tree Hotel. MÅ besøkes

Ankommet Koh Samui

Stranden rett uten for hotellet vårt. Vi bodde på OZO hotel. Anbefales på det sterkeste. Hotellet lå liksom på stranden. God mat og drikke. Rent og pent der. Chaweng beach.

Hotellet vår siste uka på Koh Samui

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Tilbake i Bangkok noen netter før vi reiser hjem igjen. Vi var innom utallige kjøpesenter. Og hver kveld dro vi på kino.

Vi filmet en del, så derfor ikke så mye bilder av ALT vi gjorde. Pluss at samboeren min har en del bilder på sin mac. Han er bare super treg med å dele de med meg. Hehe. Kanskje det kommer en Thailand del 2.